Wednesday, March 24, 2010

Let's Do This Tag!

Memandangkan hari ini adalah hari pening dan hari malas aku, maka aku buat menatang tag ini. Wokeh... Aku amik dari blog ko yer Qemar ku sayang...

1. Siapakah diri anda di rumah?

| Seorang isteri kepada Muhamad Syahbani Parun (Encik Tingkerbell) dan ibu kepada Muhamad Rayyan Danish (Little Cutiepie)

2. Siapakah diri anda disamping rakan?
| Seorang yang baik tapi suka kutuk kawan kawan sampai muka kawan jadi bengang dan menyampah dengan aku. Kalau member jatuh longkang, aku akan gelak terbahak bahak, selepas 5 minit gelak baru aku tolong dia. Kejam tak aku?

3. 5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai
| i. Melancong ke luar negara (lambat lagi)
| ii. Gaji sebulan 10K (tunggu kucing bertanduk)
| iii. Kereta Myvi (tunggu WKM tu sakit kot baru tukar. Huhu~)
| iv. Dapat jawatan lagi tinggi dari sekarang (ok, ok, usaha)
| v. Menang contest 'Jutawan'. So boleh jadi jutawan. Takde luck lagi ni. Hahaha

4. Siapakah nama pasangan anda?
| Muhamad Syahbani bin Parun

5. Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda
| i. Kelakar a.k.a. loyar buruk
| ii. Hormat orang tua
| iii. Semenjak dah kawin, dia pandai jaga hati isteri. Tengkiu cayang!
| iv. Hensem tapi tak hensem. Camne tuh?
| v. Gagah. Hihihihi...

6. Bila tarikh anda couple?
| Couple : 2 Sept 2003
| Tunang : OMG! Tak ingat! (2007)
| Nikah : 30 Nov 2008

7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?
| Just me, him, good friends and god knows what. No need to recall all those bitter memories.

8. Lagu tema cinta anda?
| Jangan Pisahkan - OMG! Pitching aku lari!!!

9. Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?
| Tak yah la ubah pape. Kerana semua keburukan dia melengkapi hidup aku.

10. Nama anda jika anda diberi peluang untuk tukar nama
| Tiada.

Maka mangsa seterusnya adalah 10 orang yang hapdet blog dia hahahahaha.
| Sape yang baca blog aku
| Sape yang boring
| Sape yang takde kerja
| Sape yang mengong
| Sape yang kepala pusing
| Sape sape la!
| Penat aku taip

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?