Sunday, September 5, 2010

Bebel Sebelum Tidur

Once again, using my handphone, blogging.

Rayyan tido dah. Letih main, last last tido sendiri. Lagi senang macamtu. Malam takdela berjaga sangat.

Tadi layan movie kat tv2, Transformers. Dah tengok cerita ni banyak kali dah. Wayang, dvd, tapi still nak tengok gak kat tv. Sebab memang suka gile tengok Transformers. Memang best giler.

Hari ni, adik aku yang belajar kat JMTI Penang dah balik bercuti. So, chances nak guna komputer agak tipis sebab berebut la ramai beradik.

Oh yer. Aku sepatutnya tido umah sendiri, tapi aku tido umah mak aku hujung minggu ni atas sebab sebab tertentu.

Dan sebab Encik Tingkerbell ada kerja pun ye jugak. Pagi tadi mati mati aku ingat Nasi Lemak Kopi O tu start pukul 9 pagi. Terlambat sikit nak tengok Encik Tingkerbell beraksi.

Dia sangat poyo. Balik kena kutuk kaw kaw. Padan muka. Hehehe

Esok ada lagi. Tengok macamana plak. Nak kutuk apa lagi pasni. Yeay!

Ok, time go sleep. Jari dah letih. Dah la sambil baring. Lagi penat kot.


Daaaaaa~

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?