Tuesday, March 8, 2011

Dinner Let's Get Together TRC 2011

Last week, 3hb Mac 2011 bersamaan dengan hari Khamis ofis aku ada buat training OHSAS 18001:2007 (Occupational Health and Safety Training) kat The Royale Bintang Hotel. Course pasal keselamatan di tempat kerja. Bla Bla Bla.. Malas nak cerita. Bosan (walaupun course ni agak penting).

Gambar semasa course sedang dijalankan.


P3031324
From Left: Kak Maria, Kak Gee, Aku


Additional; Sarah (Secretary to COO - Dato' RK)

From Accounts Dept: Next to me, Kak Zety, Vivian (QS)
Kak Syai, Kak Rin, Kak Elina


Well, yang best adalah Dinner TRC yang diadakan malam tu juga. Di tempat yang sama. Pasang badan la masing-masing kat red carpet.

Sebelum bersiap!


Dinner TRC
Dah siap!!!



Sebelum turun, posing dulu!


Posing saje!


Dinner 2
Deretan angels; Aku, Kak Zety, Kak Syai, Kak Rin, Syidah, Kak Syidah, Kak Elina, Ucu Zizah


Dinner 3
Aku, Kak Zety, Kak Leen (Secretary to CFO - Mr. Yeoh) and Syidah (Co. Sec. Asst)


Dinner 4
Pose manja, sikit je ni.


And semua orang dapat souvenir picca di red carpet beserta frame. Gambar bertuah aku adalah di bawah. Tapi tak puas la posing camni. Aku nak posing gaya lain sebenarnya. T_T




Takpela, janji ada gambar kat red carpet!

Sila layan picca untuk kepuasan mata menatapnya.

Aku bersama Kak Gee (Secretary to GGM -En. Shahaizi)


Deretan secretaries; Diana (Secretary to MD - Dato' Sri Sufri) Kak Maria (Executive Secretary to MD - Dato' Sri Sufri) Shairah (Executive Secretary to CEO/ED - Dato' Abdul Aziz) & Me (Secretary to CPC - Mr. KKT)


Tambahan di sebelah kanan aku, diorang dari Kuching Office, alamak, tak ingat la nama! Dia dari department admin & Tina (Secretary to General Manager Contracts)


Shairah, Cik Sen (Contracts Dept), Kak Maria, Nurul (Contracts Dept), Aku, Ju'are (QS, Contracts Dept)


Aku dan Ucu Zizah (HR Dept) Dia makcik aku daaa~


Aku posing sorang-sorang. T_T


Bersama kekasih gelap. Ye arrr. Dia kan gelap tuh. HAHAHAHA..
(Ary dari Admin Dept)


From left: Kak Gee, Kak Marina (Front Office), Aku & Kak Fizah (Admin Dept)


Aksi melompat yang tak jadi. Jadi blur adalah! Hahaha ~ ROFLMFAO~

Banyak pic nak letak tapi nanti ramai muntah plak. Hahahahahah..

Oh yer, malam makan memang sedap ar. Tak terhingga banyak pulak tu makanan. Rasa macam nak tapau bawak balik je sebab membazir tengok takde sape nak makan makanan yang banyak, kan?

Persembahan malam tu ok la. Orang ofis gak yang karaoke. Takde artis pun. Tapi ada persembahan tarian Waka-waka la. Hahhaa.. (Sorry la, memang lepas ni panggil Nurul Waka-waka yer!)

And ada penyampaian anugerah untuk yang kerja lebih dari 5 - 10 tahun, 10 - 20 tahun dan 20 tahun ke atas. Aku belum lagi dapat sebab baru 3 tahun. Tak qualified lagi. Kena tunggu lagi 2 tahun baru qualified. Tu pun kalau jodoh panjang dengan TRC nih.

Oh yer, memang ada gambar aku dengan Encik Bos. Tapi aku melarang sesiapa untuk upload di blog atau di FB. Akan aku mengamuk nanti. Grrrrr!!!

Banyak dah taip ni. Encik Bos menjeling dari dalam. Dah la PC mengadap bilik dia. Waaaaa!~




p/s: Sangat berharap next year ada lagi event camni. Plisssssssssssssssssssssssssssssssssss!



Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?