Tuesday, November 15, 2011

I Got Tagged!

I GOT TAGGED!

Aku kena tagged dengan adik aku, Ikah untuk entri bengong ni. Thanks sebab menyusahkan aku. Sebab benda ni, hanya untuk orang takde keje. And yes, kebetulan aku tengah takde keje and super boring!

THE RULES
  • Must post these rules.
  • Each person must post 11 things about their selves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you in their post. Then create 11 questions for the people you tag to answer.
  • You have to tag 11 people.
  • Go to this page and tell them
  • No tag back
  • No stuff in the tagging section about "you are tagged of you're reading this."
  • You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) tag 11 people :D

11 THINGS ABOUT ME!

  1. Nama penuh aku Nurhasni diberikan oleh abah aku, Alias. Asalnya mak nak letak nama Nur Aliya (something like that) Tapi abah aku tak setuju sebab nanti aku jadi liar. (Ada kaitan ke???)
  2. Date of birth, 26 January 1985. And FYI 26th January is Republic Day for India. Dang!
  3. Sapa sapa yang betul betul kenal aku, akan tau aku ni banyak cakap non-stop sampai la aku tersedar sendiri bahawa aku terlalu banyak bercerita. -_-"
  4. Dari sekolah, sampai belajar politeknik, sampai kerja, semua orang cakap aku makan bersungguh sungguh. IS IT? Dulu je la. Sekarang tak dah.
  5. Aku ni kasar. Cakap kasar, semua kasar. But at the same time, aku ni gedik. Oh, boleh kan? :O
  6. Dari sekolah sampai kerja, tak pernah pakai handphone selain Nokia. Cuma bila dah bersalin baru start pakai LG sekejap pastu BlackBerry sampai sekarang. :D
  7. Kalau rajin, rajin sangat. Kalau malas, malas sangat.
  8. HANTU LAKSA! Kalau menu laksa ada, confirm makan. Walaupun dah makan.
  9. Suka bagi member bengang dengan cakap "kalaulah kan, kalaulah (benda benda negatif)" sampai member annoying gila.
  10. Kuat gelakkan orang. Sampai orang sakit hati ngan aku. Erk! Aku memang suka gelakkan orang kot. Hahahahahaha!
  11. Aku pandai mengorat. Sape nak belajar, meh sini aku ajar camne nak ngorat laki laki ensem. :D

SOALAN IKAH

Q - Apa yang ada dalam otak korang sekarang?
A - Apa aku nak taip dalam entri ni lah sengal oiii!
 
Q - Suggest me how to improve in my blogging? 
A - Soalan susah macam SPM lah! NEXT!!!

Q - Why blogging?
 
A - Sebab one of the method on expressing yourself other than twitter.:p
 
Q -  Describe LOVE. 
A - CINTA.Woi! Susahnya soalan ko!

Q - Horror movie OR Love story?
A - Love story
 
Q - Your tall?
A - 5' tinggi. Around 152cm or 153cm.

Q - Pernah pergi luar negara? If yes, sila nyatakan.
A - Tak pernah. Lalalalalala

Q - Hometown? Dua dua belah sekali okay.
A - Tapah Road, Perak belah mak. Abah kat Gombak jek.

Q - Simply describe me. In essay also cannnnnnnn. :D
A - Ko ni kepala otak gila sikit. Eh bukan sikit. Banyak !!!

Q - Waktu and age yang sesuai yang korang rasa nak kahwin? Hee.
A - 29 bagi lelaki dan 27 bagi perempuan
 
Q - Favourite TV shows?
A - How I Met Your Mother. (Love this show forever and ever)
 
 
OKAY, NOW ANSWER MY QUESTION GUYS!

  1. What do you think about me?
  2. Header blog baru aku cantik tak? Komen sket. Penat weh buat.
  3. Which fast food do you prefer? McD, KFC, PizzaHut, Dominos, Burger King
  4. Siapakah orang yang paling korang sayang?
  5. The best song you ever heard?
  6. Jika korang boleh putar kembali masa, masa bila korang nak balik?
  7. Apakah benda yang paling korang menyesal sangat tak buat?
  8. Hadiah apa yang paling best untuk bagi pada lelaki?
  9. Kalau korang ada 1 juta, apa korang nak buat?
  10. Pernah tak mimpi, lepas tu jadi kenyataan? Kalau ada, ceritalah sket.
  11. Korang buat benda tag ni ikhlas tak? Ikhlas lah yer. ☺

MANGSA YANG KENA TAG

Ramainya nak tag sampai 11 orang??? Adoiii...



Penat la wat benda ni. Nak kena pikir. Okay guys yang kena tag. Rajin rajin buat lah. Nanti inform balik. Bole baca. :D


Thank you for spending time reading this entry yaw!

No comments:

Post a Comment

Takkan baca je kot? Komen tak nak?